Урок іноземної мови
СТРУКТУРА УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Частини уроку | Компоненти уроку | Постійні компоненти | Змінні компоненти |
Початок уроку | Організаційний момент
Мовленнєва/ фонетична зарядка |
+
+ |
|
Основна частина уроку | Подача нового матеріалу
Тренування у мовленні Практика у мовленні Систематизація вивченого Контроль навичок та вмінь: – поточний – тематичний, підсумковий |
+ |
+
+ + +
+
|
Заключна частина уроку | Повідомлення домашнього завдання
Підсумки уроку |
+
+ |
АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Основні вимоги до уроку:
- цілеспрямованість уроку;
- структурна цілісність і змістовність уроку;
- активність учнів на уроці;
- відповідність мовленнєвої поведінки вчителя цілям, змісту та умовам навчання;
- результативність уроку.
Схема загального аналізу уроку
- Цілеспрямованість уроку.
- Визначити тему уроку, місце уроку в тематичному циклі, тип уроку.
- Назвати цілі уроку: практичні, виховні, загальноосвітні, розвиваючі.
- Встановити відповідність поставлених цілей типу уроку та його місцю в тематичному циклі уроків.
- Структура та зміст уроку.
- Зафіксувати етапи уроку в їх послідовності.
- Встановити відповідність прийомів навчання основним цілям уроку.
- Оцінити раціональність співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ.
- Назвати допоміжні засоби навчання, що використовувались, оцінити їх доцільність та ефективність.
- Визначити розвиваючу, виховну, освітню цінність мовленнєвого матеріалу уроку і вправ, їх відповідність віковим інтересам учнів.
- Активність учнів на уроці.
- Визначити основні форми взаємодії вчителя та учнів на уроці, їх місце (на якому етапі, для виконання яких завдань) та ефективність.
- Назвати прийоми стимулювання мовленнєвої і розумової активності учнів.
- Мовленнєва поведінка вчителя.
- Визначити відповідність мовлення вчителя мовній нормі, його адаптованість до рівня мовної підготовки учнів і вимог шкільної програми.
- Визначити ступінь володіння виразами класного вжитку.
- Оцінити чіткість і доступність формулювання вчителем завдань для учнів та зверненість його мовлення до учнів.
- Визначити доцільність використання рідної мови вчителем на уроці.
- Встановити співвідношення мовлення вчителя та учнів на уроці.
- Результативність уроку.
- Підсумувати те, чого навчились учні на уроці.
- Визначити відповідність рівня сформованості мовленнєвих навичок та вмінь поставленим цілям.
- Оцінити об’єктивність та мотиваційний потенціал виставлених учителем оцінок.
Напишіть відгук