Шляхи формування потенційного словника учнів

      Сучасні вчені-лінгвісти (Г.Марчанд, Т.М.Бєляєва, Т.М.Каращук, І.М.Берман, І.І.Колесник та ін.) демонструють значну міру зацікавленості стосовно проблеми засвоєння лексичних одиниць (ЛО) у процесі вивчення іноземної мови як важливий показник високого рівня оволодіння нею. Зокрема починає виокремлюватися відносно стійка тенденція до методичного дослідження можливостей учнів у безперервному розширенню меж їх словникового запасу, особливо через активне формування потенційного словника (ПС) на всіх етапах вивчення мови. Посилений інтерес до даної проблеми спричинений підвищенням вимог сучасного суспільства до індивіда, прискоренням ритму життя, що потребує уміння швидко адаптуватися до змін у соціумі. Вивчення іноземної мови на рівні продуктивного способу комунікації вимагає від школи раціоналізації викладання лексики і передбачає розширення мовленнєвих можливостей учнів за рахунок поступового і безперервного накопичення ПС. Детальніше

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *