Урок іноземної мови

СТРУКТУРА УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Частини уроку Компоненти уроку Постійні компоненти Змінні компоненти
Початок уроку Організаційний момент

Мовленнєва/ фонетична зарядка

+

+

Основна частина уроку Подача нового матеріалу

Тренування у мовленні

Практика у мовленні

Систематизація вивченого

Контроль навичок та вмінь:

–         поточний

–         тематичний, підсумковий

 

 

 

 

 

 

+

+

+

+

+

 

+

 

Заключна частина уроку Повідомлення домашнього завдання

Підсумки уроку

+

+

АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Основні вимоги до уроку:

  • цілеспрямованість уроку;
  • структурна цілісність і змістовність уроку;
  • активність учнів на уроці;
  • відповідність мовленнєвої поведінки вчителя цілям, змісту та умовам навчання;
  • результативність уроку. 

Схема загального аналізу уроку

  1. Цілеспрямованість уроку.
  2. Визначити тему уроку, місце уроку в тематичному циклі, тип уроку.
  3. Назвати цілі уроку: практичні, виховні, загальноосвітні, розвиваючі.
  4. Встановити відповідність поставлених цілей типу уроку та його місцю в тематичному циклі уроків.
  5. Структура та зміст уроку.
  6. Зафіксувати етапи уроку в їх послідовності.
  7. Встановити відповідність прийомів навчання основним цілям уроку.
  8. Оцінити раціональність співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ.
  9. Назвати допоміжні засоби навчання, що використовувались, оцінити їх доцільність та ефективність.
  10. Визначити розвиваючу, виховну, освітню цінність мовленнєвого матеріалу уроку і вправ, їх відповідність віковим інтересам учнів.
  • Активність учнів на уроці.
  1. Визначити основні форми взаємодії вчителя та учнів на уроці, їх місце (на якому етапі, для виконання яких завдань) та ефективність.
  2. Назвати прийоми стимулювання мовленнєвої і розумової активності учнів.
  3. Мовленнєва поведінка вчителя.
  4. Визначити відповідність мовлення вчителя мовній нормі, його адаптованість до рівня мовної підготовки учнів і вимог шкільної програми.
  5. Визначити ступінь володіння виразами класного вжитку.
  6. Оцінити чіткість і доступність формулювання вчителем завдань для учнів та зверненість його мовлення до учнів.
  7. Визначити доцільність використання рідної мови вчителем на уроці.
  8. Встановити співвідношення мовлення вчителя та учнів на уроці.
  9. Результативність уроку.
  10. Підсумувати те, чого навчились учні на уроці.
  11. Визначити відповідність рівня сформованості мовленнєвих навичок та вмінь поставленим цілям.
  12. Оцінити об’єктивність та мотиваційний потенціал виставлених учителем оцінок.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *